Dobrobiti kundalini meditacija

Piše: Gorjana Malešević

Dobrobiti kundalini meditacija su višestruke. Njihovim praktikovanjem se postiže da svi dijelovi uma budu u harmoniji i da rade zajedno. U suprotnom se uplićemo u mrežu raznoraznih misli, počinjemo da igramo igre uma i naše ponašanje postaje automatsko i reaktivno.

Nismo u stanju da uspostavimo kontrolu nad sobom i onda se vrlo brzo razvijaju razne vrste psihoza, neuroza i štetnih navika koje počinju da kreiraju naš život. Sve to dovodi do nezadovoljstva u nama samima i do toga da mislimo da su drugi ljudi odgovorni za sve naše probleme sa kojima se svakodnevno susrećemo. Da bismo se oslobodili svega ovoga i živjeli ispunjen život sa svim njegovim ljepotama potrebno je da svjesno ovladamo svojim umom i da ga usmjerimo u željenom pravcu. U tome nam mogu pomoći meditacije iz kundalini joge koje su jako moćne i brzo daju pozitivne rezultate.

Šta je to meditacija i koje su njene dobrobiti?

Meditacija je proces čišćenja i opuštanja uma koji nas povezuje sa našom Dušom. Sa meditacijom čistimo podsvjest od svih vrsta strahova, blokada i negativnih emocija i što je jako važno sprječavamo stvaranje novog podsvjesnog sadržaja.

Jedna jako bitna stvar koju postižemo redovnim meditiranjem jeste razvijanje i unapređenje prednjeg dijela mozga koji kontroliše cijelu našu ličnost.

A u kundalini jogi postoje i meditacije u kojima se izgovaraju mantre i one direktno utiču na gornje nepce u ustima stimulišući energetske kanale koji su tu smješteni.

To je takođe sjedište hipotalamusa i talamusa čijom se stimulacijom umiruje um. Sve meditacije podmlađuju tijelo i pozitivno utiču na vid i sluh. Hormon stresa kortizol se smanjuje dok se hormon sreće serotonin i hormon dugog života melatonin povećavaju.

Uz pomoć meditacija razvijamo jasan fokus i koncentraciju, usmjereni smo na ono što je zaista bitno, i sve ciljeve i želje sa lakoćom ostvarujemo bez osjećaja unutrašnjeg pritiska. Postajemo svjesniji i sve više živimo život iz centra moći sadašnjeg trenutka. Osjećaj mira se širi cijelim našim bićem.

Dobrobiti kundalini meditacija i njihovo vremensko trajanje

U kundalini jogi se praktikuje da se svaka meditacija radi jedno određeno vrijeme kako bi se postigli odgovarajući rezultati tokom same meditacije i nakon nje.

  • 3 minuta: utičemo na cirkulaciju, hemijski sastav krvi i elektromagnetno polje oko našeg tijela.
  • 11 minuta: mijenja se nervni i žljezdani sistem.
  • 22 minuta: dovodi se u ravnotežu rad sva tri uma (Negativni, Pozitivni i Neutralni) i oni počinju da rade zajedno.
  • 31 minut: utičemo na auru, um i sve ćelije u tijelu.
  • 62 minuta: spoljašnja (pozitivna) projekcija i podsvjest su integrisani.
  • 2 sata i 30 minuta: sve dobrobiti od meditacije su sačuvane u podsvjesti i Univerzalni um okružuje podsvjesni um.

Dobrobiti kundalini meditacija od 40, 90, 120 i 1000 dana

Sve meditacije mogu da se rade 40, 90, 120 ili 1000 dana kako bismo promijenili štetne navike koje upravljaju našim životom. Mijenjajući navike mijenjamo i vlastitu sudbinu.

  • 40 dana: uklanjamo staru naviku i zamjenjujemo je novom.
  • 90 dana: učvršćujemo novu naviku.
  • 120 dana: počinjemo da živimo novu naviku, primjenjujemo novi oblik ponašanja.
  • 1000 dana: u potpunosti je nova navika ukorijenjena u našu podsvjest.

“Molitva je stanje fokusiranog uma gdje čovjek priča sa Bogom. Meditacija je stanje potpuno čistog i prijemčivog uma gdje Bog priča sa čovjekom.”

Jogi Bađan

 

Ljubav, radost i svjetlost svima.

Gorjana

Piše: Gorjana Malešević

Piše: Gorjana Malešević

Pozdrav, dragi moji čitatelji i čitateljke. Hvala vam što čitate tekstove na mom blogu. Pisanje je sastavni dio moga života, isto kao i disanje. Nadam se da uživate dok čitate, jednako kao i ja dok pišem. Ako vam se sviđa sadržaj ovog bloga i ako ga smatrate korisnim, podijelite ga sa vama dragim ljudima na društvenim mrežama ili u privatnoj poruci.

Piše: Gorjana Malešević

Piše: Gorjana Malešević

Pozdrav, dragi moji čitatelji i čitateljke. Hvala vam što čitate tekstove na mom blogu. Pisanje je sastavni dio moga života, isto kao i disanje. Nadam se da uživate dok čitate, jednako kao i ja dok pišem. Ako vam se sviđa sadržaj ovog bloga i ako ga smatrate korisnim, podijelite ga sa vama dragim ljudima na društvenim mrežama ili u privatnoj poruci.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana.

Newsletter

Lično pismo podrške, inspiracije i tople komunikacije dobijate svakog četvrtka u 10h. Prijavite se na moj newsletter!

Email adrese se ne ustupaju trećim licima ni pod kojim uslovima.

Pročitajte i sledeće:

Newsletter

Lično pismo podrške, inspiracije i tople komunikacije dobijate svakog četvrtka u 10h. Prijavite se na moj newsletter!

Email adrese se ne ustupaju trećim licima ni pod kojim uslovima.

Ovaj sajt koristi kolačiće (cookies). Nastavkom korišćenja sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.